ديدار نوروزی شهردار منطقه 20 با خانواده شهید آتش نشان

شهردار منطقه 20 تهران در آغازین روزهای سال جدید با هدف تكريم و تعظيم خانواده معزز شهدا و ايثارگر و تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم آنان با خانواده شهید رضا شفیعی ، شهید آتش نشان ديدار كرد.

کد مطلب: ۶۰۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، به منظور تجليل از مقام شامخ شهدا و دلجويي از خانواده آنان و به مناسبت نکوداشت ایام نوروز ،سید احمد صفوی شهردار منطقه بیست تهران با خانواده معظم شهید رضا شفیعی از شهدای آتش نشان ديدار و گفتگو كرد.

صفوی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه آتش نشانان گفت: شغل آتش نشانی کار پر ریسک و ویژه ای است که به شجاعت و روحیه ایثارگری نیاز دارد و آتش نشانان در ماموریت حادثه پلاسکو مانند دیگر ماموریت های پیشین، نشان دادند که دارای روحیه جانفشانی و ایثارگری هستند.

در این دیدار شهردار منطقه بیست به همراه معاون توسعه منابع انسانی، دبیر ستاد مدیریت بحران، شهردار ناحیه یک و مسئول ایثارگران منطقه ،با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این خانواده معزز تجلیل کرد.

صفوی ،تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش ها و باورهای دینی را از اهداف این دیدارها برشمرد و گفت: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا از مهمترین وظایف مدیریت شهری است که در این راستا دیدار با خانواده های معظم شهدا همواره در دستور کار قرار دارد.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار