بازدیدمدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از شهرری

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران و فرماندار شهرستان ری از نحوه ارائه خدمات نوروزی در بخش های مختلف شهرستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۰۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، ایستگاه های عرضه نقشه و راهنمای سفر، دو خانه معلم و یک مدرسه ویژه اسکان فرهنگیان، مجموعه فرهنگی برج طغرل، اسکان عمومی مجموعه ورزشی سلمان فارسی در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم(ع)، نمایشگاه فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه 20 و بخش اورژانس بیمارستان فیروزآبادی از جمله بخش های این بازدید نیم روزه بود .
فرماندار ری در حاشیه این بازدید با مطلوب ارزیابی کردن این خدمات گفت: تلاش شده تا بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود .
هدایت الله جمالی پور گفت: رصد خدمات ارائه شده و فعالیت های کمیته های مختلف ستاد خدمات سفر در طول تعطیلات نوروز مدام انجام شده و سعی می شود کاستی ها به سرعت رفع شده و زمینه رضایتمندی حداکثری مردم فراهم شود .
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران نیز در ادامه با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات شاهد رشد 20 درصدی اقامت در استان تهران بودیم، افزود: آغاز زودهنگام سفرهای نوروزی از سوی مردم و مناسب بودن هوا باعث افزایش سفر و اقامت شد .
رجبعلی خسروآبادی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر تلاش می کند تا کمترین مشکل در مسیر خدمت رسانی به مردم وجود داشته باشد، گفت: با هماهنگی نهادهای امدادی و با مدیریت فرمانداری های شهرستان های تهران خدمات ارزیابی می شود و در صورتیکه نواقصی گزارش شود، فورا برای رفع آن اقدام می شود.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار