پیام نوروزی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن نوروز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند در این پیام آورده است: مثل لحظه ای که باغ در ترنم ترانه، غرق در شکوفه می شود، روزگارتان بهار، لحظه هایتان پر از شکوفه باد.

اکنون که در بازی مستانه گل و بلبل و رویش شکوهمند سبزه ها و شقایق ها بر گستره جغرافیا، عطر دل انگیز بهار را نرم نرمک استشمام می کنیم، با دلی سرشار از شوق بهاری و اندیشه ای جان گرفته از تفکر الهی برای صفای بیشتر جان هایمان به نظاره آمدن بهار بنشینیم تا این بار با تحولی عظیم همگام با رستاخیز زمین شکوفایی و تعالی را برای زندگی خود به ارمغان بیاوریم.

بهار زیبا و دلنواز است؛ زیرا جلوه رحمانی است و هر انسان صاحبدلی را از یک سو به تفکّر و تدبیر و از سوی دیگر در جهت رشد کمالات انسانی فرا می خواند و صد البته ما مفتخریم که به عنوان میراث داران فرهنگ و تمّدن نیاکانمان، این جشن زیبا را در رستاخیز طبیعت در زرین ترین صفحات تاریخ خود برای هر ایرانی وطن دوست و مؤمن و فراتر از آن برای هر انسان پاک نهاد به نظاره می نشینیم.

نوروز باستانی ما جشن شکوهمند زوال ناپذیری فرهنگ ایرانی اسلامی ماست، باشد که ما نیز به عنوان مسلمانی متعهد، پایبند به نمادهای اعتقادی و ملّی این مرز و بوم باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده؛ در این فصل پر نشاط، ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های خستگی ناپذیر یکایک شما، همکاران شریف و فعال، اولیاء همدل و همراه، دانش آموزان ساعی و کوشا، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش میهن اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) آرزو می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار