جانشین فرمانده ناجا :

همه دستگاه ها برای حفظ آرامش و امنیت هماهنگ و هم آوا شده اند

جانشین فرمانده ناجا گفت : منیت ترافیکی در همه شهرها پیش بینی شده است تا مردم با آرامش به مقصد برسند و همه دستگاه ها برای حفظ این آرامش و امنیت در این هماهنگ و هم آوا شده اند تا مردم سفری کم حادثه و حتی بی حادثه داشته باشند.

کد مطلب: ۶۰۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، سردار اسکندر مومنی روز سه شنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 با بیان اینکه عملیات نوروزی پرحجم ترین و بزرگترین عملیات انتظامی خدماتی و ترافیکی سال است افزود: برای آرامش سفر حدود نیم میلیون نفر از دستگاه های مختلف جمع شده و آماده خدمت رسانی به ملت شریف ایران هستند.
وی گفت: خدمتگزاران از نیروی انتظامی، پلیس راهور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری، اورژانس کشور، وزارت بهداشت و درمان، هلال احمر، سازمان میراث گردشگری، تعزیرات و اصحاب رسانه در کنار یکدیگر در روزهای نوروز به مردم بر اساس وظایف محوله خدمت رسانی می کنند.
مومنی گفت: نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا اقصی نقاط کشور با نیروهای آماده خود در مرزها، جاده ها و شهرهای مختلف برای تامین امنیت انتظامی منازل مسکونی و محل کسب و کار مردم تلاش می کند و در آماده باش کامل است.
وی گفت: امنیت ترافیکی در همه شهرها پیش بینی شده است تا مردم با آرامش به مقصد برسند و همه دستگاه ها برای حفظ این آرامش و امنیت در این هماهنگ و هم آوا شده اند تا مردم سفری کم حادثه و حتی بی حادثه داشته باشند.
مومنی گفت: از مردم هم میخواهیم که با رعایت مقررات و قوانین و حفظ آرامش خود در سفر همراه و یاور نهادها و دستگاه های انتظامی و امدادی باشند چرا که روا نیست که سفری را که بعد از یکسال کار انجام می شود برای خود و دیگران تلخ کنیم.
وی خواب آلودگی ناشی از خستگی و سرعت و سبقت غیرمجاز سفر را از عوامل اصلی تصادف های جاده ای ذکر کرد و افزود: مسیر هم بخشی از سفر است و اگر شتاب نکنیم و گذشت داشته باشیم. تعطیلاتی خوش خواهیم داشت و به سلامت برمیگردیم.
مومنی گفت: اطلاع رسانی در مورد وضعیت جاده ها، آب و هوا و شرایط خاص توسط رسانه ها به سرعت صورت میگیرد و مردم از این نظر نگرانی نداشته باشند.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار