مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

برگزاری جشن نیکوکاری در2300 مدرسه/نسبت به کودکان کار بی تفاوت نباشیم

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مسال جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی در 2 هزار و 300 مدرسه استان با هدف کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ نوع دوستی برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۰۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد کلامی در مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه خدیجه کبری ناحیه یک تبریز بر تعمیق فرهنگ نوع دوستی در سنین نوجوانی تاکید کرد و اظهار داشت: سیاست های نادرست فرهنگی و اجتماعی، کودکان را نیازمند کار کرده است و در این میان وظیفه ما این است که از کنار آن ها بی تفاوت رد نشویم.

وی با بیان این که چشم ها را باید شست، جور دیگر باید نگریست، افزود: امسال جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی در 2 هزار و 300 مدرسه استان با هدف کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ نوع دوستی برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی ادامه داد: امسال برای برگزاری جشن نیکوکاری 370 هزار پاکت دانش آموزی و 150 هزار قلک پلاستیکی در سطح مدارس استان توزیع شده است.

کلامی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری#041* 1*8877* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار