مدیریت شهری همدان آماده استقبال از گردشگران نوروزی

شهردار همدان از استقبال ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی ها به منظور آغاز زودهنگام مسافرتها، این ستاد از بیست و ششم اسفند آماده استقبال از گردشگران خواهد بود.

کد مطلب: ۶۰۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، سیدمصطفی رسولی در ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی شهرداری همدان که با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه ‌ های اجرایی مرتبط برگزار شد، با اشاره به اقدامات در دست انجام در راستای استقبال از بهار گفت: با توجه به شرح وظایف تعریف شده، پاکسازی، شستشوی معابر و آماده ‌ سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی به صورت رسمی از پانزدهم اسفندماه کلید خورد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور رنگ ‌ آمیزی جداول، کاشت گیاهان زینتی در سطح شهر و نصب نمادها نیز تدابیری اندیشیده شده که برنامه ‌ ریزی ‌ های انجام شده در دست اجراست.

رسولی با تأکید بر اینکه در زمینه آماده ‌ سازی شهر به منظور استقبال از بهار باید همه دستگاه ‌ های مربوطه پای کار باشند، گفت: طبق نظرسنجی از مسافران، گردشگران و همچنین شهروندان، همدان طی سال ‌ های اخیر در راستای استقبال از نوروز به طور ویژه آماده شده که این موضوع رضایتمندی گردشگران و شهروندان را به دنبال داشته است.

وی همچنین از شرکت ‌ های خدمات ‌ رسان خواست که ضمن پاکسازی باکس ‌ های مربوط به شرکت خود که در سطح شهر وجود دارند به زیباسازی آنها نیز اقدام کنند.

شهردار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید از فرصت تعطیلات نوروز به منظور رونق صنعت گردشگری استان و شهر همدان بهره گرفت، خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر زیرساخت ‌ ها در راستای توسعه صنعت گردشگری در حال فراهم ‌ سازی است و بر این اساس در حال حاضر برنامه ‌ ریزی ‌ ها به منظور ساخت 11 هتل و مهمان پذیر در سطح شهر انجام شده که طی سال آینده 4 تا 5 مورد از این موارد به بهره ‌ برداری خواهد رسید.

رسولی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت ‌ های فراهم شده همدان می ‌ تواند به عنوان شهری چهار فصل برای پذیرش گردشگران آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار