آغاز جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در تبادکان

جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در سه مقطع ابتدایی (نقاشی و دلنوشته)متوسطه اول(نقاشی، شعر و دلنوشته) متوسطه دوم (شعر، داستانک و شعار نویسی) و هنرستان(شعار نویسی و تصویر سازی) در منطقه تبادکان مشهد آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۶۰۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس همزمان با اربعین شهدای آتش نشان و چهارشنبه سوری امروز سه شنبه17 اسفند با حضور حیدر خوش نیت معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی فرماندار مشهد،مدیریت و معاونین منطقه تبادکان، مسئولان آتش نشانی و مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه تبادکان با محوریت ایمنی و آتش نشانی در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد.

علی ابری اول مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان از همراهی تمامی سازمان ها در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تقدیر کرد و گفت: این جشنواره به همت آموزش و پرورش منطقه تبادکان و با همکاری سازمان آتش‌نشانی مشهد، فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه دو این کلانشهر با محوریت ایمنی و آتش نشانی از 17 اسفند الی 17 فروردین 96 برگزار می گردد .

وی افزود: این جشنواره با محوریت آتش، شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و چهارشنبه سوری برگزار می گردد و هدف ازین طرح آگاهی بخشی به دانش آموزان نسبت به خطرات پیرامونشان و همچنین پیشگیری از وقوع آسیب در آخرین چهارشنبه سال می باشد.

ابری همچنین به نقش ویژه آموزش و پرورش و در راس آن مدیران مدارس در ایجاد فرهنگ صحیح در نحوه برگزاری مراسم آخرین چهارشنبه سال در این رویداد فرهنگی و هنری اشاره و یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و ادای دین نسبت به گذشت و فداکاری خادمین شهر و کشورمان نیز از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ققنوس می باشد .

گفتنی است اولین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس از 17 اسفند ماه لغایت 17 فروردین ماه در سه مقطع ابتدایی (نقاشی و دلنوشته)متوسطه اول(نقاشی، شعر و دلنوشته) متوسطه دوم (شعر، داستانک و شعار نویسی) و هنرستان(شعار نویسی و تصویر سازی) برگزار و به 80 اثر برگزیده همزمان با اختتامیه این جشنواره هدایایی اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار