فرهنگیان فارس برای تعیین سنوات خدمت غیر رسمی خود اقدام کنند

كارشناس مسئول امور اداري بازنشستگان آموزش و پرورش فارس گفت: سنوات خدمت غیر رسمی فرهنگیان شاغل بر اساس ضوابط و مقررات احتساب سنوات می شود و این دسته از همکاران برای تعیین بدهی کسورات این سنوات تا پایان اسفند 95 مهلت دارند.

کد مطلب: ۶۰۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، محمد علیان غیاثی گفت: بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارتخانه با توجه به تفاهم نامه توسعه همکاری مابین صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت آموزش و پرورش، به تمامی همکاران شاغل در استان فارس اعلام می گردد تا نسبت به تعیین بدهی کسورات سنوات خدمت غیر رسمی خود، شامل خدمت زیر پرچم، حق التدریس تمام و قت، دوران تحصیل در مراکز تربیت معلم، دانش سرا و ... تا قبل از پایان سال 95 اقدام نمایند.

كارشناس مسئول امور اداري بازنشستگان آموزش و پرورش فارس گفت: این اقدام تا قبل از دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری ضروری است و هر گونه تاخیر در اقدام و تضییع حق، متوجه ذی نفع خواهد بود.

وی تاکید کرد: فرهنگیان مشمول این دستورالعمل لازم است تا پایان اسفند ماه 95 با مراجعه به امور اداری اداره محل خدمت خود نسبت به درخواست احتساب و پرداخت بدهی تعیین شده اقدام نمایند.

غیاثی افزود: در این راستا ادارات بر اساس اخذ درخواست فرد محاسبات را انجام داده و سپس افراد مشمول می توانند نسبت به پرداخت بدهی تعیین شده اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار