حجت اشرف زاده میهمان تحویل سال شبکه دو می شود

اشرف زاده با اشاره به اینکه در برنامه تحویل سال شبکه دو سیما قطعه هایی را می خواند، از انتشار آلبوم جدید خود در اوایل سال 1396 سخن گفت.

کد مطلب: ۶۰۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ حجت اشرف زادهحجت اشرف زاده خواننده موسیقی تلفیقی گفت: قرار بود آلبوم جدیدم اسفند ماه منتشر شود اما به دلیل اینکه 20 روز از اسفند به ایام فاطمیه اختصاص دارد و به دلیل احترام به این ایام، زمان دیگری را برای انتشار آلبوم در نظر گرفتیم .

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه اوایل خرداد ماه مبارک رمضان آغاز می شود، پیش از آغاز این ماه پربرکت آلبوم جدید را منتشر می کنیم.

خواننده آلبوم "ماه و ماهی" تصریح کرد: پس از انتشار آلبوم و رونمایی از آن کنسرت آلبوم جدید را هم برگزار می کنیم و به امید خدا پس از پایان ماه مبارک رمضان، تور کنسرت های آلبوم جدید را روی صحنه می بریم.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در این فرصت جای دو ، سه قطعه از آلبوم را با چند قطعه جدید عوض می کنم.

اشرف زاده افزود: قطعه های جدید که تصمیم دارم آن ها را به آلبوم اضافه کنم ، حال و هوای ریتمیک دارد و کارهای آن درحال انجام شدن است.

وی همچنین یادآور شد: برای ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما میهمان این شبکه خواهم شد.

خواننده قطعه پرطرفدار "برف آمد" خاطرنشان کرد: قرار است با حضور در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما ، چند قطعه قدیمی و خاطره انگیز را با حال و هوای فصل بهار را به طور زنده برای مخاطبان تلویزیون اجرا کنم.

منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار