فرزان عاشورزاده در گفت و گو با پانا:

نمی خواهم در گذشته بمانم/ به روزهای خوبم برمی گردم

سونامی تکواندو جهان می گوید ناکامی در المپیک ریو را فراموش کرده و قصد دارد به روزهای خوبش برگردد.

کد مطلب: ۶۰۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

فرزان عاشورزاده ملی پوش تیم ملی المپیک در گفت و گو با پانا درباره آخرین وضعیتش و حضور در اردوی تیم ملی اظهار کرد: از شنبه تمرینات را شروع کردیم و با قدرت کار را ادامه می دهیم تا گذشته تلخ و اتفاقاتی که در ریو افتاد را همه را فراموش کنیم. خوشبختانه شرایط خوب پیش می رود و ما در دو نوبت صبح و عصرتمرینات بدنسازی انجام می دهیم و برای مسابقات قهرمانی جهان که یکی از تورنمنت های حساس و معتبراست خودمان را آماده می کنیم.

وی ادامه داد: با کادر فنی استارت تمرینات را زده ایم و 5 مرحله اردوی آماده سازی در پیش داریم و از 5 فروردین 96 هم باز به اردو می آییم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به اوج می کنیم.

ملی پوش تکواندوی ایران به حضور بی باک به عنوان سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: من همیشه بی باک را یکی از تکواندوکاران فنی و بااخلاق می دانستم و همه هم می دانند که چقدر او را قبول دارم البته نباید از زحمات مقانلو هم غافل شویم، او سه سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت و واقعا برای همه ما از دل و جان مایه گذاشت اما متاسفانه در میدان المپیک که باید نتیجه می گرفتیم شکست خوردیم و روزهای تلخ ما شروع شد، من همیشه گفتم مقانلو برای ما مربی نبود بلکه جای پدر بود. امیدوارم که با کادر فنی جدید دوباره به روزهای خوب برگردیم.

عاشورزاده در پاسخ به اینکه چرا در المپیک باختید و گویا چند وقت پیش هم گفته بودید حقایق تلخ تکواندو تا همیشه در دل شما محفوظ می ماند عنوان کرد: من نگفتم حقایق را پنهان می کنم مهمترین اتفاق المپیک این بود که ما باختیم. فرزان عاشورزاده که روزی قهرمان و رنکینگ اول جهان را داشت در المپیک ریو آن هم مقابل ضعیف ترین تکواندوکار وزن 58- نتیجه را واگذار کرد. روزهای تلخی را سپری کردم و آن زمان وقتی می خواستم برای هر کسی علت باختم را بگویم هیچ کس گوش نمی داد و فقط بی پروا ما را نقد کردند. مهمترین اتفاق برای همه ما شکست بود و قرار هم نیست تا ابد الدهر در مورد مسابقات المپیک توضیح بدهیم.

ملی پوش تکواندوی ایران تاکید کرد: این شکست کمر من را شکست.روزهای بدی راسپری کردم هر جا می رفتم از باختم حرف می زدند اما نمی خواهم دیگر در گذشته بمانم و تمام تلاشم این است که در سال 2017 باز هم بر روی سکو بروم. المپیک برای من تلخ تمام شد و هیچ زمانی آن ثانیه های پایانی را فراموش نمی کنم اما به هر حال آینده روبه روی ماست باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار