معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

فراگیری حقوق شهروندی، یکی از اهداف مراکز یادگیری محلی سواد آموزی است

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان در بین سواد آموزان مرکز یادگیری محلی روستای بدر آباد شهرستان نرماشیر، فراگیری حقوق شهروندی را نمونه ای از اهداف ایجاد مراکز یادگیری محلی دانست.

کد مطلب: ۶۰۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،ناصر صباحی در جمع سوادآموزان مرکز یادگیری محلی روستای بدرآباد شهرستان نرماشیر گفت: توسعه سوادعلمی و آموزش مهارت های زندگی، فراگیری حقوق شهروندی، آشنا نمودن سوادآموزان با آداب و رسوم و اصول و فنون فرزند پروری بر اساس تعالیم و تربیت اسلامی، نمونه ای از اهداف ایجاد مراکز یادگیری محلی است .

وی همچنین ازحوزه های امتحانی سوادآموزی و سایر فعالیت های آموزشی شهرستان بازدید کرد و افزود: برای سهولت حضور سوادآموزان و افزایش کیفیت برگزاری امتحانات باید انعطاف پذیری آزمون ها مدنظر قرارگیرد تا زمینه شرکت حداکثر سوادآموزان فراهم شود، صباحی همچنین افزایش آگاهی و آشنا کردن افراد جامعه با مهارت های زندگی را باعث کاهش آسیب های اجتماعی دانست .

وی در پایان ازمردم و مسئولان خواست تا با همدلی و تعامل یکدیگر زمینه رشد و توسعه علمی در شهرستان را فراهم کنند و از سوادآموزان، مسئولان و کارشناسان سوادآموزی شهرستان تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار