مشاور استاندار کردستان در گفت و گو با پانا:

اجرای طرح تاب آوری اجتماعی زنان، نیاز جامعه ماست

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، گفت: اجرای طرح تاب آوری اجتماعی زنان با برگزاری 100 کارگاه برای 2 هزار و 460 نفر در کردستان انجام شد.

کد مطلب: ۶۰۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

لیلا آژیرمشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در گفت و گو با خبر نگار پانا کردستان با اشاره به اینکه فاز اول این طرح، در کردستان همزمان با 12 استان دیگر کشور در نیمه اول سال 95 برگزار شد گفت؛کردستان به عنوان استان پایلوت طرح تاب آوری زنان را پیش برد و اجرای آن از اواخر اسفندماه نیز به صورت سراسری در کشور استارت خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: مبنای اجرای طرح برگزاری 80 کارگاه تاب آوری در استان بود که ما موفق به برگزاری 100 کارگاه برای 2 هزار و 460 نفر با 19 هزار و 680 نفر ساعت آموزش شدیم.

آژیر با یادآوری اینکه اولویت این طرح در ابتدا زنان بی سرپرست و بدسرپرست در مناطق روستایی و حاشیه شهرها بود، افزود: در فاز دوم اجرای این طرح در مرحله سراسری، مخاطبان همه زنان و خانواده خواهند بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در فاز دوم صرفا به آموزش مهارت های زندگی اکتفا نخواهد شد بلکه توانمندسازی زنان و خانواده ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

این طرح به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و نزاع در اجتماع و خانواده ها تا پایان سال جاری در استان های کشور اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار