استاندار اردبیل :

نیروهای آتش نشانی باید در پست های استخدامی خود به کارگیری شوند

استاندار اردبیل گفت:نیروهای آتش نشانی باید در پست های استخدامی خود به کارگیری شوند.

کد مطلب: ۶۰۲۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری‌های استان گفت:در حال حاضر معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل پیگیر اختصاص وام‌هایی با نرخ بهره صفر برای خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی شهرداری‌ها است و تلاش می‌کنیم تمامی شهرها به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مجهز شوند .

استاندار اردبیل تأکید کرد: علاوه بر این برای رفع مشکل کمبود نیرو در ایستگاه‌های آتش نشانی نیروهای آتش‌نشانی شهرداری‌ها که در پست‌های دیگر به کار گیری شده اند به شغل و پست استخدامی خود بازگردانده شوند .

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: فرمانداران شهرستان‌ها ، شهرداران را در مدیریت بحران شهری و روستائی دخیل دهند و نسبت به مشارکت شهرداران در مدیریت بحران تفویض اختیار نمایند.وی افزود: با این وجود اطفا حریق شهری در اولویت خدمات شهرداری است .

خدابخش به ضرورت توجه به نکات ایمنی در شهرهای بازی، فضاهای سبز و ساخت‌وسازها تاکید کرد و با اشاره به مشکلات ایمنی ساختمان‌های مسکن مهر اضافه کرد: با توجه به اینکه رعایت تجهیزات اطفا حریق در نقشه ساختمان‌ها قید شده لازم است مدیریت بحران ایمن‌سازی ساختمان‌ها را پیگیری کند .

استاندار اردبیل ایمن‌سازی مساجد، سینماها، سالن‌های اجتماعات و بازارهای سطح استان را نیز خواستار شد و گفت: ضروری است استحکام ساختمان‌ها در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی مورد توجه قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار