در مراسم تجدید میثاق مربیان امور تربیتی با امام مهربانی ها عنوان شد:

مربیان امور تربیتی معلمان تمام ساحتی و تمام وقت آموزش و پرورش اند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت آغاز هفته امور تربیتی در مراسم تجدید میثاق مربیان امور تربیتی و پرورشی استان با امام مهربانی ها در حرم مطهر رضوی گفت: مربیان امور تربیتی معلمان تمام ساحتی و تمام وقت آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت هستند .

کد مطلب: ۶۰۱۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مربیان امور تربیتی معلمان تمام ساحتی و تمام وقت آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت هستند و به عنوان یک معلم دغدغه مند همواره در خدمت دانش آموزان بوده و الگوی مناسبی برای آن ها هستند.
وی بااشاره به این که رشد ساحت های سیاسی و اجتماعی و دینی و فرهنگی دانش آموزان ما باتلاش مربیان امور تربیتی محقق می شود گفت: امروز مربیان پرورشی به واسطه پیچیده تر شدن برنامه ها و شرایط جامعه شرایط دشوارتری را تجربه می کنند ولی ما نیاز به این داریم که این مربیان با صبر و حوصله و متانت اخلاقی که دارند در همین شرایط پیچیده تلاش کنند در مسیر توسعه مسائل تربیتی در آموزش و پرورش تلاش کنند.
کاظمی مسئولیت تربیت دانش آموزان را تنها متوجه مربیان امور تربیتی ندانست و گفت : مربیان پرورشی و امور تربیتی به عنوان یک عضو از مجموعه مدارس ما تنها بخشی از کار را برعهده دارند و مربی پرورشی مدیر هماهنگ کننده فعالیت های تربیتی در حوزه های مختلف است اگر به دنبال محقق شدن اهداف این بخش هستیم باید همه تاثیرگذاران در مدرسه همراه با این مربیان که طلایه داران دفاع از ارزش های انقلاب هستند برای تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان تلاش کنند.
در ابتدای این مراسم نیز براتعلی منصوریان معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اینکه ما در حوزه پرورشی فعالیت می کنیم خود توفیقی است و اکنون که به نمایندگی از خانواده پرورشی در محضر امام مهربانی ها هستیم نیز توفیقی خواهد بود، شهیدان رجائی و باهنر الگو های معلمی هستند که امور تربیتی این صدقه جاریه را ایجاد کردند.
وی افزود: مربیان امور تربیتی اموخته اند با سه ویژگی با تدبیر حکیمانه، اقدام مجاهدانه و صبوری پیامبرانه به حرکت مقدس خود ادامه دهند و امیدواریم عنایت امام هشتم(ع) شامل حال ما شود و خداوند در این زمینه به ما توفیق خدمت دهد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار