جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس با حضور معاون مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۸۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، در این جلسه سید مهدی محمدی فرماندارشهرستان قدس ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقارن چهلمین روز رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت .
وی گفت: حاکمیت باید نگاه ویژه به جوانان داشته باشد چرا که این نسل آینده ساز جامعه است و اداره آینده مملکت به دست جوانان میباشد و دنیای مجازی مجال فعالیت را از ما ربوده و خاطر نشان کرد، سیاستگذاری های وزارت ورزش و جوانان بسیار مناسب است و با راه اندازی پروژه های فرهنگی و اجتماعی و تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان گام های مثبتی برای ارتقاء وضعیت جوانان برداشته خواهد شد .
وی افزود: حرکت های موازی با تشکیل این ستاد باید جمع شود وهمه ارگانها وظیفه هایی دارند که درغالب کمیته هایی برنامه خود را ارائه می دهند .
سرپرست، معاون مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران نیز در سخنانی ضمن تشکر از فرماندار در رابطه با تشکیل این جلسه و حمایت وی گفت :بحث جهانی وجود دارد که آیا مشکل جوانان حل شدنی است یا خیر؟
وی افزود :در گذشته، حوزه علم هر 100 سال دچار تحولاتی بوده که به مرور به 50 سال و20 سال تقلیل یافته و در عصر امروزی وارد فضایی شده ایم که هر 13 روز یکبار تحولاتی را در جهان مشاهده می کنیم سرعت تحولات بسیار زیاد است و مدیریت استراتزیک و نگاه به آینده را نیز زیر سوال می رود .
سرپرست اضافه کرد: تنها راهکار مناسب این است که هر لحظه گوش شنوا و چشم بینا داشته باشیم و تحولات را دریافت و برنامه ریزی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار