عضو شورای شهر ساری خبر داد

بهره‌برداری از بوستان بانوان ساری تا پیش از انتخابات شورای شهر

عضو شورای شهر ساری گفت: بوستان مادر که مخصوص بانوان است تا قبل از انتخابات شورا به بهره برداری می‌رسد و اين خدمات، پاسخی از روی ارادت و احترام به محبت و اعتماد مردم ساری است.

کد مطلب: ۵۹۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، فيض الله نفجم با بيان اين كه در مركز مازندران در حوزه احداث مكان‌های ورزشی اتفاقات خوبی افتاده، اظهارداشت: سالن ورزش ساحلی در جاده فرح آباد توسط شورای شهر و شهرداری ساخته و به زودی بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: در حوزه بانوان نيز بوستان مادر دومين پارک مناسب در كشور است كه در يك مكانيزم كامل ساخته می‌شود و بانوان می‌تواننددر آن شرايط ايده آلی را تجربه کنند.

عضو شورای شهر ساری گفت: يک مركز خريد و سالن آمفی تئاتر در بوستان مادر پيش بينی شده است تا رفاه عمومی بيشتر جلوه كند. اين پارک كه با ديد بسيار باز اعضای شورا و شهردار ساخته می‌شود، تا قبل از انتخابات شورا به بهره برداری میرسد و اين خدمات، پاسخی از روی ارادت و احترام به محبت و اعتماد مردم عزيز است.

نفجم درخصوص رضايتمندی مردم از اعضاي شورای شهر افزود: به نظر می رسد اين اولين بار است كه مردم از شهرداری و شورا رضايت دارند. مردم ديدند كه ما نه تنها سنگ اندازی نكرديم بلكه سنگ ها را از مقابل راه برداشتيم.

وی يادآور شد: به عنوان نمونه مبالغ زيادی برای كاهش ترافیک، آسفالت معابر شهر، توسعه فضای سبز شهری، رونق توريسم شهری و خصوصا پروژه هدايت آب های سطحي در شهر ساري هزينه شد. اتفاقی كه اخيرا در سيستان و بلوچستان شاهد آن بوديم اهميت اقدام هدايت آب های سطحی در ساری را بيش از پيش نشان داد. امروز با احداث و ايجاد كانال های متفاوت اين آب ها به رودخانه ها هدايت می شود و مانع جاری شدن سیل می‌شود.

وی با اشاره به اهميت صنعت گردشگری و نقش آن در جذب سرمايه و بهبود اقتصاد شهری اظهارداشت: نيت و هدف نهايي ما محور قرار دادن گردشگری در بحث توسعه است و مي دانيد هر چه عمران و زيبا سازی يک شهر بهتر شود جذب گردشگر به عنوان يك سرمايه ی بزرگ آسان تر است برای همين بايد فاز دوم پروژه بوستان ملل را به سرعت انجام دهيم.

نفجم خاطر نشان كرد: تمام سعی ما اين است كه با تجهيز اين فاز به امكانات تفريحی و خدماتی قابليت گردشگر پذيری آنرا افزايش دهيم. با اين اتفاق بسيار بزرگ حداقل براي چهار يا پنج هزار نفر اشتغال زايی می‌شود و درهمين پارک مادر هم حداقل پانصد نفر مشغول به كارمی‌شوند.

نفجم با تاكيد برضرورت توجه به ورزش و استعدادهای ورزشی شهر، به حضورپرشور جوانان ساروی در سالن های ورزشی اشاره كرد و گفت: ورزش علاوه بر تامين سلامت جسمي و روحي شهروندان از جمله عرصه هايی است كه به حفظ سرمايه های انسانی كمک می‌كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار