مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان :

کسب رتبه نخست استانی چالش جاذبه توسط دانش آموز پارسیانی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان خبر داد: دانش آموز پارسیانی در اولین دوره از مسابقات چالش جاذبه(نجات تخم مرغ) که به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار شد، به مقام نخست دست یافت.

کد مطلب: ۵۹۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مسعود مهرانی در این خصوص گفت: در اولین دوره از مسابقات چالش جاذبه (نجات تخم مرغ ) که به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار شد عاطفه شیرپور از دبیرستان فاطمیه و عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید دکتر مسعود علی محمدی شهرستان پارسیان، توانست از بین 30 شرکت کننده به مقام اول این مسابقات دست یابد.

وی ادامه داد: در این مرحله از مسابقات، قوانینی نظیر پرتاب مستقیم سازه، عدم استفاده از مواد شکستنی و شیشه ای، عدم استفاده از موتورهای کنترل از راه دور و همچنین تخریب نکردن محل فرود توسط سازه، مدنظر قرار داشت که لازم بود در زمان اجرای مسابقه رعایت شود .

مهرانی به دیگر آیتم های امتیاز دهی مسابقه پرداخت و گفت: از شاخص های دیگر امتیاز دهی مسابقه چالش جاذبه می توان به میزان زمان سقوط، محدوده مشخص شده فرود سازه، ارتفاع پرتاب، بهره گیری از خلاقیت های نظیر چتر و بالن و سالم مانده تخم مرغ در درون سازه مورد نظر، اشاره کرد .

گفتنی است در پایان اولین دوره از مسابقات چالش جاذبه در مرحله استانی، مقام اول به عاطفه شیرپور از شهرستان پارسیان رسید و عناوین دوم و سوم این دور از مسابقات به شرکت کنندگانی از بندرلنگه و بشاگرد تعلق گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار