اختتامیه جشنواره سرود نغمه های ایمنی ویژه مدارس مازندران برگزار شد

رئيس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره استانی سرود نغمه‌های ایمنی ویژه دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، ناصر اسدپور ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره در راستای برنامه های آموزشی-فرهنگی خود برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره سرود با هدف آشنايی نسل نوپا و آينده ساز با مسايل ايمنی در جاده ها از جمله استفاده از پل عابر پياده، دقت به تابلوها و علائم به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در جشنواره مذکور 45 اثر از مدارس استان به دست ما رسید که پس از داوری اولیه 10 اثر از مدارس شهرستانهای ساری، میاندرود، نوشهر، گلوگاه و بابل به مرحله نهایی رسیدند.

اسدپور از دانش آموزان به عنوان سرمايه كشور ياد كرد و گفت : اين افراد در آينده مسوليت های مختلف كشور را بر عهده می گيرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه كنند.

رئيس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران دانش آموزان را افرادی دارای هوش و توان فكری بالا دانست و افزود: اين افراد می توانند نقش موثر و مفيدی در کاهش سوانح رانندگی و رعایت قوانین و مقررات داشته باشند و ما را در اين مسير كمك و ياری دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار