دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور:

نمایشگاه های مدرسه انقلاب درسطح مدارس شهرستان دشتی گشایش یافت

دبیر کل انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه مدارس انقلاب در خورموج اظهار داشت: یکی از اهداف شکل‌گیری نمایشگاهای انقلاب در سطح کشور از جمله شهر خورموج در استان بوشهر، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

کد مطلب: ۵۹۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دشتی ، حامد علامتی افزود: پیام اصلی مدرسه انقلاب آرمان‌خواهی نسل جدید انقلاب اسلامی است که به مانند جوانانی که در سال 57 انقلاب کردند، دارای شوری انقلابی هستند.

دبیر کل انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تصریح کرد: این طرح فرهنگی، سیره انقلاب از ابتدا، حال و پس از تثبیت انقلاب را نشان می‌دهد و بچه‌های انجمن در قالب‌های هنری، فرهنگی، علمی و بومی توان تشکیلاتی خود را نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: نمایشگاه‌های انقلاب کار فرهنگی است و ضمن سپاسگزاری از همه دست اندرکاران نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در شهرستان دشتی، این شهرستان را نمادی از تلاش چشم‌گیر و منسجم دانش‌آموزان کوشا و ساعی انجمن می‌دانم.

علامتی یادآور شد: وجود تعداد 30 نمایشگاه انقلابی در مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان دشتی به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر نشان دهنده توجه جدی دانش‌آموزان به آرمان‌های انقلاب است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار