خروش مردم ابوموسی همراه ملت ایران در دل آبهای نیلگون خلیج فارس

مردم انقلابی ابوموسی باری دیگر با شعار مرگ بر استکبار قدرت خود را به استکبار جهانی نشان دادند

کد مطلب: ۵۹۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ابوموسی، مردم غیور ابوموسی به همراه مسئولین ادارات این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن شرکتی چشم گیر داشتند که جوابی دندان شکن برای استکبار جهانی بود.


این راهپیمایی عظیم که در نوع خود در ابوموسی بی سابقه بود از ساختمان 15 خرداد تا مسجد جامع ابوموسی ادامه یافت در این راهپیمایی مردم ابوموسی همه باهم یک صدا شعار مرگ بر امریکا ،انگلیس ،اسرائیل و دیگر شعار ها را فریاد می زدند و نفرت خود را از استکبار جهانی به جهانیان نشان دادند.


در حاشیه ی این راهپیمایی حجت السلام والمسلمین غلام رضا محب زاده رئیس آموزش پرورش ابوموسی در جواب سوال خبرنگار پانا پیرامون پیام این راهپیمایی بزرگ برای استکبار جهانی چیست؟گفت: این راهپیمایی قطعا جوابی کوبنده و محکم برای استکبار است که به آن ها بفهماند که این انقلاب را نمی توانید با تهدید از هم بپاشانید.


وی افزود : بنده و دیگر مسئولین و مردم امروز آمده ایم تا جواب ترامپ و دیگر سردسته های استکبار را بدهیم و به آنها بگوییم ملت بزرگ ایران تا آخر پای شعار خود مرگبرآمریکا و مرگ بر استکبار می ماند.


به گزارش خبر نگار پانا در این مراسم با شکوه برنامه هایی چون سرود ،دکلمه ، مقاله و... اجرا گردید که در آخر همه ی مردم با اقامه نماز جمعه باری دیگر اتحاد و وحدت مردم ایران را به رخ استکبار کشیدند.


خبر نگار پانا: حسن بی نظیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار