برگزاری همایش یاوران انقلاب ویژه پیشتازان و فرزانگان در دلیجان

همایش یاوران انقلاب ویژه دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان و فرزانگان در دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ کشور است، گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا و مدیریت قاطعانه و هوشیارانه حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.
فدایی به بیان نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب و اجرای دستورات و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: امروز نیز دانش آموزان ما در ابعاد مختلف اجتماعی و علمی سرآمد دانش آموزان در سراسر دنیا هستند و از دستاورد های انقلاب به نحو مطلوب محافظت می نمایند.
وی به اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزان و تشکیلات پیشتازان و فرزانگان اشاره و بیان کرد: اجرای این برنامه ها در بین دانش آموزان باعث آموزش نظم و کارگروهی در دانش آموزان خواهد شد .
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان نیز گفت: معرفی انقلاب به نسل نو، آشنایی با اهداف انقلاب و بصیرت افزایی و تجدید بیعت و عهد دوباره با امام و آرمان‌های انقلاب از اهداف این برنامه هاست.
محسن رفیعی اظهار داشت: انقلاب اسلامی شجره طیبه امام راحل(ره) بوده و نسل امروز و آیندگان وظیفه دارند تا برای ماندگاری این یادگار عزیز امام و شهدا همت کنند.
در این همایش ۲۰۰ نفر از دانش آموزان تشکیلات پیشتازان و فرزانگان به همراه پدر، مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ خود حضور داشتند و برنامه های شاد و متنوع برای آنان اجرا شد.
در پایان نیز دانش آموزان با اهدای گل از زحمات و تلاش های پدران و مادران خود تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار