راه چمنی در گفت و گو با پانا:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده تهدیدات و توطئه های دشمنان است

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ضمن دعوم عموم مردم برای حضور چشمگیر و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور گسترده مردم پشتوانه اسلام و انقلاب است.

کد مطلب: ۵۹۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا راه چمنی، دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا گفت: راهپیمایی 22 بهمن که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، در واقع نمایش وحدت مردم است و مردم باید در این راهپیمایی مانند سالهای گذشته حضور چشمگیر و گسترده ای داشته باشند.

دبیر کل حزب وحدت وهمکاری ملی یادآور شد: به خصوص امسال که شرایط خاصی در منطقه وجود دارد، همچنین تهدیداتی از سوی دولت مردان جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و برخی تحریم های جدید اعمال شده است. مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان می دهند که از انقلاب و نظام دفاع می کنند و توجهی به تهدیدات دشمن نخواهند کرد.

محمد رضا راه چمنی در پایان متذکر شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی از برنامه های دولت، دفاع از اقتصاد مقاومتی، خنثی کننده تهدیدات و توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی و افزایش دهنده اتحاد، همکاری و همدلی ملی است. لذا مردم با بصیرتی که دارند در راهپیمایی 22 بهمن همچون سالهای گذشته شرکت خواهند کرد و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان نظام خواهند کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار