جهانگیر کوثری در گفت و گو با پانا:

حق باران نبود جزو نامزدها باشد / ای کاش ترلان پروانه را می دیدند

جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم سینمایی فراری با اشاره به اعلام نامزدهای سیمرغ جشنواره فیلم فجر گفت: تصور من بر این است که ترلان پروانه می توانست در بین نامزدهای دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر باشد.

کد مطلب: ۵۹۵۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

جهانگیر کوثری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به انتخاب فیلم فراری به عنوان نامزد دریافت سیمرغ از سوی هیات داوران ، گفت: من نمی توانم پیش بینی کنم و سلیقه هیات داوران را نیز نمی دانم اما ترکیب هیات داوران به نظرم ترکیب بسیار خوبی است و از کارگردان ،بازیگر و دیگر عوامل سینما در بین آنها وجود دارد .

وی با اشاره به این مطلب که ترکیب هیات دواران باعث شده است کمتر دچار اشتباه بشوند؛ گفت: من اعتقادم است که در حق یک نفر کمی ظلم شده است البته این نظر به خاطر نگاه یک پدر است ، ترلان پروانه برای فیلم فراری خیلی زحمت کشید و به نظرم من شایستگی این را داشت در بین نامزدهای دریافت سیمرغ جشنواره فجر باشد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: ترلان در حال حاضر دوران بلوغ کاری اش را سپری می کند و این اتفاق می توانست باعث شود ،در آینده تلاش بیشتری داشته باشد که نقش هایش را به خوبی ایفا کند ، ضمن اینکه بازی بسیار خوبی در فراری داشته است .

جهانگیر کوثری همچنین درباره انتخاب نشدن باران کوثری به عنوان نامزد در چشنواره فیلم فجر نیز گفت: باران بازی زیادی در سد معبر نداشت اما در سکانس پایانی به خوبی نقش خود را درآورده بود ولی نمی توانست در بین کاندیداها باشد، تداوم و مقدار بازی برای دریافت یک جایزه خیلی مهم است که این اتفاق برای باران در فیلم سد معبر بوقوع نپیوست.

تهیه کننده فیلم سینمایی فراری در پایان سخنان خود با اشاره به این مطلب که داوران در انتخاب نامزدهای جشنوره فجر استدلالهی خود را داشتند به زمان اکران فیلم خود اشاره کردو افزود: پخش ما هدایت فیلم است و تمام تلاش ما بر این است فراری را در نوروز اکران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار