رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهرستان قدس:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و نظام هستند

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و نظام هستند که حفظ کرامت و ارزش‌های آنان بر همگان واجب است.

کد مطلب: ۵۹۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس ، همزمان با ایام‌الله دهه فجر احمد خراسانی رئیس کمیسیون امور ایثارگران شورای اسلامی به همراه رضا حیدری مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس، اعضای هیئت رزمندگان و گروه فرهنگی عمار قدس با جمعی از خانواده‌های جانبازان و شهدا هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
خراسانی در این بازدیدها ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.
وی خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و این انقلاب هستند که حفظ کرامت و ارزش‌های های به یادگار مانده از آن‌ها موجب تقویت و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و ایثار در جامعه می‌شود.
رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: مديران دستگاه‌های اجرايي براي تلاش بيشتر درراه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار اين بزرگواران، انرژي و روحيه مضاعف براي کار بيشتر می‌گیرند.
خراسانی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، بیان کرد: بازماندگان شهدا نیز دینی بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت‌رسانی، دلجویی و سپاسگزاری از آن‌ها وظیفه‌ای همگانی است.
وی گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید دیدار و تفقد از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
شایان ذکر است در این برنامه معنوی از خانواده‌های جانبازان سرافراز ابراهیم همتی، سید غضنفر موسوی و شهید محمدحسن خدمتی دیدار به عمل آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار