استاندار اردبیل :

دولت تدبیر و امید 470 روستای استان اردبیل را گازدار کرد

استاندار اردبیل گفت: 470 روستای این استان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز بهره مند شدند.

کد مطلب: ۵۹۵۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مجید خدابخش در آئین افتتاح همزمان 111 طرح گازرسانی به روستاهای استان اردبیل با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ١١١ طرح گازرسانی روستایی در استان هستیم که برای اجرای این طرح ها و نیز سه باب ساختمان اداری و گاز رسانی به ١٢ واحد صنعتی در مجموع ٣٦١میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
وی بیان کرد: در آغاز کار دولت تدبیر و امید ٣٥٠ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند بودند اکنون گازرسانی به ٤٧٠ روستا اجرا شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته است .
استاندار اردبیل افزود: عملکرد دولت در گازرسانی قابل تحسین است و ان شاالله در سال ٩٦ گازدار شدن تمام روستاهای استان اردبیل را جشن خواهیم گرفت .
خدابخش ادامه داد: سال گذشته مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی روستاهای استان هزینه شده و امسال این میزان به یک هزار و٦٠٠ میلیارد ریال رسیده است .
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید خدمات رسانی به مناطق محروم را در اولویت قرار داده و در سال های آینده ثمره این خدمات برای مردم قابل لمس خواهد بود .
استاندار اردبیل گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا عملکرد دولت به مردم تبیین شود .
در این آئین با حضور شهیندوخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده 111 طرح گازرسانی متشکل از گازرسانی به 2 روستای اردبیل ،29 روستای پارس اباد مغان ، یک روستای بیله سوار ، 6 روستای خلخال ،24 روستای مشگین شهر ،15 روستا شهرستان کوثر،9روستای نیر و 25 روستای شهرستان گرمی ،سه باب ساختمان اداری و طرح گازرسانی به 12 واحد صنعتی به بهره برداری رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار