گیلان در خط مقدم دستاوردهای علمی حضور دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با برنامه ریزی های اصولی و مجاهدت مدیران و معلمان در همه مقاطع آموزشی ، گیلان در رده بالای استانهای موفق علمی قرار دارد.

کد مطلب: ۵۹۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور و دانش آموزان ممتاز موسوم به جشن ستارگان گفت: به همت برنامه ریزی های درست معاونت آموزش متوسطه و همچنین تلاش معلمان و مشاوران ، ما توانستیم در سومین سال پیاپی رتبه ششم را در میزان قبولی داوطلبان کنکور سراسری کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این سه سال گیلان در کنکور سراسری دارای یازده رتبه تک رقمی ، 106 رتبه دو رقمی و 727 رتبه سه رقمی بوده که این آمار از پیشرفت استان نسبت به سالهای قبل حکایت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تقدیر از 22 دانش آموز سال سوم دبیرستان دارای معدل 20 ، گفت: برای موفقیت این دانش آموزان در کنکور سراسری برنامه هایی چون تشکیل کلاسهای ویژه آموزشی و مشاوره ای تدارک دیده شده است.

حاجتی با اشاره به نقش سرنوشت ساز مشاوران تحصیلی یادآور شد: این مشاوران با شناسایی دانش آموزان نخبه و تقویت خودباوری و همچنین رفع اضطراب از آنها می توانند زمینه ساز موفقیتهای بیشتری برای جامعه باشند. وی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت نقش والدین در ایجاد فضای آرام در خانه و نقش سازنده شان در ارتقای سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان تأکید کرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان همچنین با تبریک ایام دهه مبارک فجر ، یاد حضرت امام خمینی ( ره ) را در رهبری بی نظیر انقلاب اسلامی و همه شهیدانی که در راه به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ، با ارزش ترین سرمایه خود را فدا کردند ، گرامی داشت.

در پایان این مراسم از 297 برگزیده برتر کنکور سراسری ، 22 دانش آموز سال سوم دبیرستان دارای معدل 20 و 45 دانش آموز برتر منطقه آزاد انزلی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار