یک مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان به پانا خبرداد؛

بررسی اصلاح قانون تسهیل ازدواج در مجلس/ ارائه پیشنهادات

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از بررسی ابعاد مختلف اصلاح قانون تسهیل ازدواج جوانان در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۳۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

ناصر صبحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص تسهیلات برای ازدواج جوانان اظهارداشت: در رابطه با ازدواج جوانان چندین عامل مختلف دخیل هستند که همه این عوامل باید در کنار یکدیگر شکل بگیرد تا یک ازدواج موفق باشد. این عوامل از سن ازدواج گرفته تا شرایط اقتصادی که در تشکیل خانواده موثر است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان افزود: یکی از برنامه هایی که در راستای تحکیم و تعالی خانواده به آن عمل می کنیم بحث اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان است.

وی اضافه کرد: قرار است جلساتی با کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور تعیین تکلیف اصلاح قانون تسهیل ازدواج جوانان داشته باشیم. زمان مشخص این جلسات هنوز مشخص نشده است اما پیشنهاداتی که قرار است مطرح شود مد نظر قرار گرفته است.

صبحی با بیان اینکه ابعاد مختلف اصلاح قانون تسهیل ازدواج در کمیسیون تخصصی ازدواج بررسی شده است، گفت: دستگاه هایی که در حوزه ازدواج جوانان درگیر موضوع هستند در جلسه کمیسیون حضور داشتند و ابعاد مختلف اصلاح این قانون مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مواردی که در قانون تسهیل ازدواج جوانان مد نظر قرار گرفت برنامه هایی است که با هدف تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق مد نظر است و هدف از آن هم آموزش و مهارت های زندگی است.

وی اضافه کرد: البته کارگاه های آموزشی مهارت زندگی به طور مستمر با هدف تحکیم خانواده برگزار می شود اما در نظر داریم این کارگاه ها را در مدل های جدید برای رسیدن به ازدواج موفق برگزار کنیم.

به گزارش پانا، قانون تسهیل ازدواج جوانان مصوب سال 1384 مجلس شورای اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار