مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی درجمع خبرنگاران عنوان کرد

تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی برای پارک بانوان/اجرای طرح تاب آوری زنان

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی برای تجهیز و مناسب سازی پارک های بانوان برای افزایش نشاط اجتماعی جامعه زنان در استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، پروین اشراقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قرار داد با اداره کل فنی و حرفه ای استان، زنان صنعتگر و کار آفرین می توانند در دوره های آموزشی چگونگی رفتار در بازارهای مالی و بورس و نحوه برند سازی محصولات شرکت کنند.

وی از تشکیل جلسات متعدد بازنان صنعتگر و تشکیل کمیته رفع موانع تولید خبر داد و افزود: با توجه به این که سال گذشته در نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته تبریز ، 59 نفر از بانوان کارآفرین شرکت داشتند لذا با تشکیل کمیته زنان و فناوری درصدد هستیم زنان بتوانند ایده های خود را به سمت تجاری سازی پیش ببرند.

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که مرکز ترک اعتیاد باغ فرشته میزبان بیش از 40 بانوی معتاد است، گفت: با توجه به این امر که اکثر معتادان پاک شده به دلیل نبود اشتغال و درآمد دوباره به سوی اعتیاد برمی گردند با شهرداری و واحدهای صنعتی در خصوص اشتغال این افراد رایزنی های داشتیم.

اشراقی از انعقاد تفاهم نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه زنان کارآفرین می توانند برای 80 درصد طرح خود تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات 4 درصدی دریافت کنند.

وی ادامه داد: فاز 2 طرح تاب آوری اجتماعی زنان و دوره توانندسازی 111 نفر از مدیران استان های آذربایجان غربی و شرقی تا پایان سال در تبریز برگزار می شود.

این مقام مسئول در تشریح برنامه های دهه فجر گفت: همایش بزرگ بانوان با عنوان " انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی، اسلامی" ساعت 9 و 30 دقیقه و همایش فرهنگ سازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی ویژه بانوان استان با همکاری دانشگاه تبریز از جمله برنامه های شاخص خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار