نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ناحیه 5 به دست آتش نشانان فداکار

محمد قندهاری : اقتدا به آرمان های مقدس شهدا و امام راحل (ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ،ضامن توفیق و سربلندی بیشتر ایران اسلامی است. مهندس محمدی معاون آموزش متوسطه استان : انقلاب اسلامی ،عصاره حماسه های بشری و فضایل انسانی است که در بهمن 57 فرصت تجلی یافت و توسط حضرت امام خمینی (ره) و یاران انقلاب به جلوه عمل آراسته شد.

کد مطلب: ۵۹۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 5 شهر اصفهان ، در آغازین روز دهه مبارک فجر 95 و همزمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) آیین زنگ انقلاب در مدارس ناحیه 5 برگزار شد.
آیین بزرگ آغاز دهه مبارک فجر به میزبانی دبیرستان دخترنه همدانیان و با حضور مهندس محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ، فرماندهی کلانتری های نیروی انتظامی ، فرمانده بسیج دانش آموزی ناحیه ، جمعی از خیرین و اولیاء دبیرستان همدانیان،قندهاری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان ناحیه و نیز جمعی از آتش نشانان فداکار به عنوان مهمانان ویژه این مراسم برگزار گردید.
محمد قندهاری در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا وامام شهدا و یاد و خاطره آتش نشانان فداکار و جان فشان کشور مان اقتدا به آرمان های شهدا ، حضرت امام و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را ضامن تداوم و استمرار انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب ،جلوه های ایثار و شهادت در بین جوانان انقلابی ما موج میزند که نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم و آتش نشانان ایثار گر و فداکار می باشد.
وی با اشاره به پیام شهدا و حضرت امام تاکید کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به بازخوانی و تبیین آثار و پیام شهدا و امام عزیزمان نیازمندیم و تبلور این پیام ها در رهنمود های مقام معظم رهبری به ما عرضه می شود. و این ما هستیم که باید چون جوانان فداکارمان در راه اجرای آن بکوشیم.
در ادامه این مراسم مهندس محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش اصفهان نیز به ریشه های اعتقادی ، ایمانی و حماسی انقلاب اسلامی اشاره کرده و افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ، بشریت را به کمال مقصود راهنمایی کرد، چرا که در طول دوران 38 ساله انقلاب ، انواع حماسه های بزرگ و جلوه های ایثارگری و جان فشانی در شکل و ماهیت الهی ،اسلامی و انسانی ظهور و بروز یافت که نمونه اخیر آن فداکاری ویژه و اعجاب انگیز شهدای آتش نشان بود. در ادامه این مراسم ، برنامه های متنوع دانش آموزی شامل سرود ، دلنوشته و مقاله اجرا شد و سپس مدعوین از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در دبیرستان همدانیان بازدید کردند که نو آوری ها و فعالیت های عملی و علمی دانش آموزان مورد توجه و استقبال قابل توجه حضار قرار گرفت .
لازم به توضیح است که زنگ انقلاب مقارن ساعت 9:33 بامداد توسط فرمانده آتش نشانی منطقه به یاد شهدا نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار