مشعل گردانی پیشتازان آذربایجان شرقی در سی و هشتمین بهار انقلاب

جشن های بزرگداشت سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با مشعل گردانی نمادین جمعی از دانش آموزان پیشتاز در تبریز و قرائت سرود "خمینی ای امام" آغاز شد.

کد مطلب: ۵۹۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، آیین مشعل گردانی اعضای تشکل پیشتازان به مناسبت آغاز جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز،مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی و پرورشی و مدیران نواحی پنجگانه تبریز و رئیس سازمان دانش آموزی استان شامگاه 11 بهمن ماه برگزارشد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در این آیین گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری ولی فقیه،وحدت ملی و حضور مردم به وقوع پیوست .

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مردم انقلابی ایران همواره دارای روحیه انقلابی،بلوغ فکری و سیاسی هستند و به همین دلیل استعمارگران نخواهند توانست به نیات شوم خود دست یابند .

وی افزود:جوانان و نوجوانان باید با پیروی از ولی فقیه تداوم دهنده انقلاب اسلامی و حافظ استقلال کشور و حامیت نظام اسلامی باشند .

مراسم مشعل گردانی همه ساله به همت سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، به نشانه آغاز جشن های دهه فجر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار