مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

تجلیل از دانش آموزان حافظ قرآن با حضور معاون پرورشی وزیر در دهه فجر

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان حافظ قرآن در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان این که آموزش و پرورش استان به عنوان کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر استان، برنامه ها و اقدامات خوبی را برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر اندیشیده است، اظهار داشت: بیش از 340 برنامه مربوط به حوزه دانش آموزان و فرهنگیان استان در ایام الله دهه مبارک فجر با تاکید بر رویکرد سه کانه دانش آموز محور، مدرسه محور و مشارکت محور برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که سعی شده است برنامه ها ی اجرا شده نو و ابتکاری باشند، افزود: برنامه ها بایستی با سلایق و روحیات نسل جدید همخوانی داشته باشد برای این که نسل امروز آینده کشور را می سازند و اگر بخواهیم فرهنگ عمومی و اسلامی به نسل جدید منتقل شود باید برای دانش آموزان برنامه داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر داشتن برنامه ریزی در کارها و فعالیت ها، تصریح کرد: نمی توان بدون برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، فرهنگ و آرمان های انقلاب را به نسل آینده انتقال داد و امید وارم که با برنامه ها ی پیش بینی شده برای دهه فجر بتوانیم به عنوان یک دستگاه فرهنگی برای انتقال ارزش ها و باورهای انقلاب به نسل جوان نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

پاشایی با تشریح برنامه های شاخص دهه فجر، گفت: شامگاه امروز 11 بهمن ماه نیز اعضای تشکل های دانش آموزی پیشتازان به نشانه شروع جشن های دهه فجر در سطح شهر مشعل گردانی خواهند کرد که این مراسم از مقابل بیت نماینده ولی فقیه در استان شروع خواهد شد و سپس دانش آموزان با مشعل گردانی در سطح خیابان های اصلی شهر، آغاز دهه مبارک فجر را گرامی خواهند داشت.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های مهم که در این ایام اجرا می شود تجلیل از دانش آموزان حافظ قرآن است که با حضور معاون محترم پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش جناب آقای دکتر فیض برگزار خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با تاکید بر آمادگی دانش آموزان و فرهنگیان استان برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه تصریح کرد: مراسم استقبال از آفتاب همزمان با سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن برگزار و زنگ انقلاب با حضور مسئولین استان نواخته خواهد شد که برنامه متمرکز این مراسم در دبیرستان شاهد نور الزهرای ناحیه 3 تبریز که مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت، مدیریت دبیرستان را برعهده دارند برگزار می شود.

پاشایی با اشاره به این که در استان 700 هزار دانش آموز و 50 هزار معلم وجود دارد، گفت: در عصر امروزی نکته بسیار مهم، آموزش دانش آموزان در خصوص نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی است و برای این که علاقه دانش آموزان به این حوزه زیاد است و بیشترین ا اطلاعات خود را از این محل کسب می کنند از این بستر برای ایجاد هماهنگی، یکدلی و همکاری استفاده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار