ایمان و اطاعت از رهبری و حفظ وحدت علل تداوم انقلاب است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل خراسان رضوی گفت: همان عواملی که انقلاب را پدید آوردند می توانند عوامل ادامه راه باشند ایمان مردم و اطاعت از رهبری حضرت امام و یکپارچگی سه عامل به وجود امدن انقلاب بود. و علل تداوم انقلاب هم همین عوامل هستند.

کد مطلب: ۵۹۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی براتعلی منصوریان در نشست توجیحی انتخابات مجامع استانی سازمان" اعضا (دانش اموزان) مربیان مدرسان و پیشکسوتان تشکیلات پیشتازان که امشب در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد گفت: در بهمن ماه خاطره و پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی ایمان بر توپ و تانک ملت ما خاطره های فراوانی دارد که این خاطره ها تحت رهبری حکیمانه حضرت امام و با ایمان همدلی و وحدت زیبا تر می شود و این بزرگترین انقلاب قرن را رقم زد؛ آن روز ها برای همه ما حس و حال عجیبی ایجاد می کند و یاد امام و شهدای عزیز به ویژه شهدای دانش اموز را گرامی می داریم. دانش اموزان باید بدانند در چه شرایطی به پیروزی رسیدیم و دستاورد های این انقلاب را بدانند.
وی ادامه داد: امام عزیز فرمودند همان عواملی که انقلاب را پدید اوردند می توانند عوامل ادامه راه باشند ایمان مردم تحت رهبری حضرت امام و یکپارچگی دو عامل به وجود امدن انقلاب بود. و علل تداوم انقلاب همین عوامل است.
وی گفت:امروزه ایران را در دنیا به انقلاب و مردان انقلاب آن می شناسند، رهبری امام وایمان، مردم را به صحنه اورد.دین با همه ابزار ها و اصولی که دارد می تواند جامعه را اداره کند و مادامی که ما به دین اسلام دلبسته باشیم تداوم انقلاب را داریم همچنین رهبری حضرت ایت الله خامنه ای دل ها را به انقلاب گره زده است و وحدت و همدلی مردم را ایجاد کرده است.
منصوریان در ادامه گفت: وحدت جامعه نباید مخدوش شود و بهمن ماه روزهایی است که باید این مسائل را مرور کنیم. شهدا با خونشان این امانت انقلاب را به ما تحویل داده اند و ما باید با حضور در صحنه وحدت و همدلی تبعیت از رهبری و ایمان این امانت را حفظ کنیم و به نسل های بعدی بسپاریم.
وی در ادامه افزود: حضور در تمام عرصه های مهم انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن و در صحنه بزرگ انتخابات با شور و نشاط حضور پیدا خواهیم کرد و دشمن را مایوس میکنیم.شما دانش اموزان باید در تمام صحنه ها پیشتاز باشید در صحنه های اجتماعی علمی و ایمان و باید به مهرتهای خود بیفزایید تا همیشه پیشتاز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار