شهرستان ری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

با برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ری، این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و زائرین حرم حضرت عبدالعظیم(ع) الحسنی می شود.

کد مطلب: ۵۹۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، این جلسه با حضور سید ناصر موسوی معاون امور عمرانی فرماندار این شهرستان و مسئولین سایر ادارت و نهادهای ذیربط، با هدف هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های مختلف برای خدمت رسانی به هموطنان در سفرهای نوروزی، در سالن خدمت فرمانداری برگزار شد .
نایب رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ری در این باره گفت: شهرری به دلیل داشتن جاذبه های مذهبی و همچنین وجود آثار متعدد تاریخی و فرهنگی دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر است و همه مسئولین باید نهایت تلاش و همت خود را به کار گیرند تا این شهرستان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد .
معاون امور عمرانی فرمانداری با اشاره به این که ری سومین شهر مذهبی کشور است، اظهارکرد: ری این توان را دارد که قطب توریسم استان تهران باشد و با همکاری همه دستگاه های مختلف برای نیل به این هدف تلاش می کنیم .
موسوی استفاده از ظرفیت سفرهای نوروزی را یک گام مهم و موثر در ارتقای جایگاه شهرستان ری در جذب گردشگر توصیف کرد و گفت : امسال نیز همانند سال های گذشته تمامی مسئولین این شهرستان آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی و زائرین حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستند و برنامه های خوبی برای آسایش گردشگرانی که مهمان ری هستند، در نظر گرفته ایم .
در ادامه جلسه ستاد خدمات سفر، ادارات مختلف گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته و همچنین پیشنهاداتی جهت ارتقا کیفیت خدمات در نوروز آینده ارائه کردند .
همچنین جهت رفاه حال گردشگران، با پیگیری اداره صنعت و معدن و تجارت کلیه اتحادیه ها موظف خواهند بود تا قیمت های خود را در پلاکاردهایی متحدالشکل نصب کنندو علاوه بر این مقرر گردید کلیه خودرهای امدادی نیز لیست قیمت خدمات خود را به مردم ارائه دهند .
شایان ذکر است، برگزاری تور ری گردی با همکاری شهرداری منطقه 20 و اداره میراث فرهنگی این شهرستان، از دیگر مصوبات این جلسه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار