با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

ماکت ناوشکن جماران در مشهد رونمایی می‌شود

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان‌رضوی از رونمایی ماکت ناوشکن جماران با حضور دریادار سیاری خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، ناخدا مجید رامشینی در حاشیه تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی دریای ارتش در خراسان‌رضوی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش ‌ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و در ۵۷ روز اول جنگ تحمیلی نیروی دریایی عراق را منهدم کرد و اسکورت کشتی نفتکش و تجاری در طول جنگ فعال بود.

وی افزود: پس از دوران ۸ دفاع مقدس هم به حراست از دریا پرداختیم و دستاوردهای زیادی داشتیم که یک نمونه آن ناوشکن جماران بوده که تولیدی کاملاً بومی بوده است.

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان‌رضوی درباره ماموریت کاری این مجموعه، خاطرنشان کرد: وظایف ما در سطح استان استخدام در مقطع درجه‌داری، کارمندی و افسری ‌است و رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران استان، رسیدگی به امور بازنشستگان و شاغلان و رسیدگی به امور تبلیغات از دیگر وظایف نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان رضوی بوده است.

ناخدا رامشینی درباره آمار شهدا و ایثارگران نیروی دریایی ارتش ‌ایران تصریح کرد: ۱۹۰۴ شهید و ایثارگر در نیروی دریایی ارتش ‌داریم که شامل ۶۷۲ شهید، ۱۲۰۰ جانباز و ۳۲ آزاده هستند که از این تعداد ۵۷ شهید و ایثارگر شامل ۴۸ شهید و ۸ جانباز و یک آزاده در خراسان رضوی هستند.

وی تاکید کرد: در این مراسم از ۲۴ خانواده شهید و ایثارگر نداجا در خراسان رضوی تقدیر به‌عمل آمد.

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان‌رضوی گفت: رونمایی از ماکت ناوشکن جماران و گنجینه عرفان شهدا در میدان ۷ آذر مشهد واقع در بزرگراه میثاق با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از دیگر برنامه‌های امروز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار