با حضور مسئولان:

فعالان حوزه کارگری ورامین تجلیل شدند

آیین تجلیل از فعالان حوزه کارگری شهرستان ورامین همزمان با هفته استقبال از دهه مبارک فجر برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، آیین تجلیل از فعالان حوزه کارگری شهرستان ورامین همزمان با هفته استقبال از دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان کشوری و استانی از جمله حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران و غلامرضا عباسی رییس کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور حضور داشتند.

رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی نیز از دیگر مسئولان محلی بودند که در مراسم تجلیل از فعالان حوزه کارگری شهرستان حضور داشتند.

حمیدرضاداداشی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: برنامه های کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قبل از آغاز جشن پیروزی انقلاب، شروع شده است.

وی افزود: حضور رییس کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور و تجلیل از فعالان حوزه کارگری شهرستان ورامین از نخستین برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر بود که برگزار شد.

داداشی در ادامه با اشاره به این امر که در ایام دهه مبارک فجر، برنامه های متعددی در کارخانجات شهرستان ورامین با محوریت کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تلاش خواهد شد تا ظرفیت و توانمندی کارگران شهرستان ورامین در عرصه ها و حوزه های مختلف اقتصادی معرفی شود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار