برگزاری کنفراس ملی توسعه پژوهش های صنعت برق و کامپیوتر در تربت جام

فرماندار تربت جام گفت: نخستين کنفرانس ملي توسعه پژوهش هاي نوين در صنعت برق و کامپيوتر با توجه به اينکه هيچ طرح انرژي در منطقه نداريم اين نشست بايد به شکل مطلوب اجرا و برگزار شود.

کد مطلب: ۵۹۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان رضوی ، علی رستمی فرماندار تربت جام ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس ملی توسعه پژوهش های نوین در صنعت برق و کامپیوتر که در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد با تاکید بر همکاری جدی دستگاه اجرایی مبنی بر برگزاری هرچه باشکوه تر این کنفرانس در شهرستان گفت: نخستین کنفرانس ملی توسعه پژوهش های نوین در صنعت برق و کامپیوتر چهارم و پنجم اسفند امسال و با توجه به اینکه هیچ طرح انرژی در منطقه نداریم این نشست باید به شکل مطلوب اجرا و برگزار شود.

رستمی افزود: سرمایه گذاری در بخش انرژی خورشیدی وبادی برای دولت مقرون به صرفه است و این کنفرانس با نگاه و رویکرد بومی و ارتباط خوب صنعت و معدن با دانشگاه برگزار می شود.

وی با تشکر و قدر دانی از جسارت مسئولان موسسه آموزش عالی وحدت در اجرای کنفرانس ملی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه دولتی شهرستان براین باور است که توانمندی های اجتماعی، فرهنگی و علمی را فعال کنند و سازوکار آن برگزاری همایش های ملی و بین المللی است.

در ادامه جلسه قائم مقام موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام گفت: این کنفرانس با همراهی دانشگاه های معتبر کشور و با حضور مشاور رئیس جمهور و روسای دانشگاه امیر کبیر، صنعتی شریف و سازمان انرژی خورشیدی و بادی کشور در تربت جام برگزار می شود.

سعید صباغیان افزود: کارهای اجرایی کنفرانس از ابتدای سال جاری در موسسه وحدت کلید خورد و تاکنون ۵۹ مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس واصل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار