فرماندار املش:

وظیفه ماست جوانان را وارد عرصه تصمیم سازی کنیم

فرماندار شهرستان املش گفت: وظیفه ماست که جوانان را وارد عرصه سازندگی و تصمیم سازی کنیم.

کد مطلب: ۵۹۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،یونس محمودی عصر چهارشنبه در چهارمین جلسه امور جوانان شهرستان املش بیان داشت: استفاده از خلاقان در همه عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی و ... از اولویت های کاری ماست و می کوشیم از این نخبگان، به شایستگی تجلیل کنیم.
وی ادامه داد: جوان خبره علمی، ورزشی و ... می تواند تأثیرگذارترین عنصر در میان عناصر انسانی بویژه توسعه انسانی و سیاسی باشد زیرا توسعه انسانی، مهمترین توسعه است.
محمودی جوان را یک عنصر واقع بین و واقع اندیش بیان و اضافه کرد: جوان ایده هایش مبتنی بر تفکر است، جمع گرایی را می پسندد، اهل مضاربه است به همین دلیل از بین همه، یکی را انتخاب می کند.
وی گفت: برای اینکه از وحدت به کثرت تبدیل شویم، باید به دنبال ایجاد نشاط و آرامش برای جوان باشیم و برای رسیدن به این مولفه نیز باید قانونمندی را در جامعه نهادینه کنیم.
فرماندار املش با اشاره به عملکرد کمیته امور جوانان این شهرستان افزود: در سال جاری برای 359نفر تسهیلات ازدواج به ارزش اقتصادی دو میلیارد و 508 میلیون تومان و اشتغالزایی 153نفر به ارزش یک میلیارد و657 میلیون تومان پرداخت شده است.
به گفته محمودی، در دهه فجر امسال 64 پروژه با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان در بخش های مختلف عمرانی، مسکن مهر، فرهنگی، بخش خصوصی و ... در املش افتتاح و به بهره برداری می رسد.
در این جلسه نخبگان جوان املشی در عرصه های آسیب های اجتماعی و محافظت از میراث فرهنگی شهرستان نظرات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار