مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

آغاز جشن های انقلاب با مشعل گردانی دانش آموزان پیشتاز آذربایجان شرقی

مدیر سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی گفت: گرامیداشت آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی با مراسم مشعل گردانی دانش آموزان پیشتاز نواحی پنجگانه تبریز شامگاه 11 بهمن از بیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز آیت ا... محسن مجتهد شبستری همراه خواهد بود.

کد مطلب: ۵۶۶۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

ناصر کفشخواه مقدم در گفت و گو با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا از آذربایجان شرقی در خصوص اقدامات و فعالیت های سازمان دانش آموزی استان در دهه مبارک فجر 1395 گفت: گرامیداشت آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی با مراسم مشعل گردانی دانش آموزان پیشتاز نواحی پنجگانه تبریز شامگاه 11 بهمن از بیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز آیت ا... محسن مجتهد شبستری همراه خواهد بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان از برگزاری مانور تشکیلاتی یاران انقلاب توسط گروههای تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان در مدارس مورخه 12 بهمن ماه خبر داد و افزود: صبحگاه مشترک اعضای تشکل های دانش آموزی با هماهنگی های صورت گرفته در 14 بهمن ماه به صورت پایلوت استانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: گردهمایی هیات رئیسه شوراهای دانش آموزی استان با اعضای مجلس دانش آموزی 19 بهمن در کانون شهید یاغچیان تشکیل می شود.

مقدم با بیان اینکه همایش استانی پرسش مهر در طول دهه فجر در تالار معلم تبریز برگزار می شود، گفت: این برنامه با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی استان انجام می شود.

وی، برگزاری مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر در بین دانش آموزان با همکاری پایگاه دوم شکاری در سازمان دانش اموزی استان و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در قالب پایگاه تغذیه سالم ( نقاشی ، داستانک و مقاله ) با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت استان در مدارس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

کفشخواه مقدم تصریح کرد: بازدید دانش آموزان عضو تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان از مراکز و شعبات تامین اجتماعی استان درراستای امضاء تفاهمنامه با این سازمان در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی صورت می گیرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان از برگزاری انتخابات استانی مجامع اعضاء و مربیان تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان سخن گفته و افزود: این انتخابات در هنرستان دکتر اکبریه با مشارکت سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق انجام می پذیرد.

وی افتتاح نمایشگاه سالانه مبلمان و فرش و لوازم خانگی در محل سازمان دانش آموزی استان را یادآور شده و گفت:این نمایشگاه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ارائه خدمات به همکاران محترم فرهنگی برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار