سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت:

ورزش در کنار تحصیل ضروری است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: با توجه به خواسته مقام معظم رهبری از جوانان «تحصیل، تهذیب، ورزش» از برگزاری مسابقات ورزشی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش دانشجویی برگزارمی‌شود چراکه در کنار تحصیل، ورزش ضروری و ثمره آن شور و نشاط است.

کد مطلب: ۵۶۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان ، دکترحمید باقری درفینال مسابقات یادواره شهدای مدافع حرم درون واحدی این دانشگاه با تبریک به تیم‌های قهرمان گفت: دانشجویان و جوانان از سرمایه‌های این نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و دانشگاه‌ها در پرورش روحیه علمی و ورزشی آنان تلاش می‌کنند.

سرپرست واحد میناب افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات ورزشی و رفاهی خوبی برخوردار بوده و این نشان از اهمیت به موضوع ورزش بوده است.

محمد ذاکری مسئول کمیته ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ تیم در دو گروه ۵ و ۶ تیمی از دانشجویان رشته‌های مختلف با نام یادواره شهدای مدافع حرم به مدت ۱۰ روز در سالن چندمنظوره ورزشی واحد میناب برگزار شد و در پایان مسابقات تیم عمران موفق به کسب مقام اول شد و تیم مهندسین مقام دوم و تیم حسابداری مقام سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار