دغدغه استاندار مازندران رفع مشکلات تیم فوتبال نساجی بود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل تیم نساجی تلاش کردند و با بازگشت دوباره پرهام نساجی از التهاب خارج شد

کد مطلب: ۵۶۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، حبیب حسین‌زادگان در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران، با بیان اینکه همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل نساجی تلاش کردند، اظهار کرد: با بازگشت دوباره پرهام، تیم نساجی از التهاب دوماهه خود خارج شد.

وی افزود: شخص استاندار و معاون سیاسی سیاسی امینتی ایشان در خصوص رفع مشکلات نساجی احساس تکلیف کرده و بنا گردید مطالبات قبلی پرهام با جدیت تمام تا حصول نتیجه صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: نساجی از تیم‌های پرطرفدار و مردمی است و امیدواریم با روشن شدن وضعیت تیم، مشکلات مالی حل شده و با اقتدار نیم‌فصل دوم را آغاز کند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه پرهام تاکنون چیزی برای خود نخواست و هرآنچه خواست برای تیم نساجی بود، افزود: امروز جلساتی داشتیم و قرار شد پرهام مطالبات قبلی خود را مطرح کند و ما دوباره آنها را پیگیری کنیم تا حداقل انتظارات وی را برآورده سازیم.

وی تصریح کرد: اگر رضایت سرمایه‌گذار در حوزه ورزش که تقریباً توجیه اقتصادی هم ندارد جلب شود، تعداد آنان زیاد خواهد شد و امیدوار می‌شوند که در استان بمانند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان از مردم و هواداران فهیم قائم‌شهری تشکر کرد و افزود: تیم فوتبال نساجی مازندران لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم این اتفاق با همدلی و وحدت رخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار