رییس سازمان جوانان هلال احمر در گفت و گو پانا خبر داد:

آغاز طرح گفت و گوی بشر دوستی در مدارس برای کاهش خشونت

رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: طرح گفت و گوی بشر دوستی در مدارس 5 استان کشور آغاز شده که امیدواریم بتوانیم استان های بیشتری را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

کد مطلب: ۵۶۴۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

مسعود حبیبی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت:امسال طرح جدیدی را با عنوان گفت و گوی بشردوستی را در 5 استان آغاز کرده ایم و امیدوارم بتوانیم استان های بیشتری را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

رییس سازمان جوانان هلال احمر افزود: دانش آموزان در این طرح با آموزش های فن بیان، کارگاهی در مورد منطق، تفکر استدلالی و مباحثی دیگر و پس از طی کردن این دوره در مسابقات گفت و گو شرکت می کنند.

وی یادآورشد: در مسابقات گفت و گو ، دانش آموزان در مورد مسائلی که مطرح می شود به بحث و تبادل نظر می پردازند و ما در گفت و گوی بشر دوستی علاقه مند هستیم تا سطح تحمل دانش آموزان را نسبت به نظرات مخالف بالا ببریم و کمک کنیم که فرهنگ گفت و شنود در جامعه افزایش یابد.

حبیبی تصریح کرد: معتقدیم هرچقدر گفت و گو در جامعه افزایش یابد تعامل و دوستی پایدار بیشتر می شود و شاهد کاهش خشونت در جامعه خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد : طرح گفت و گوی بشردوستی دانش آموزی یکی از بهترین راهکار های کاهش خشونت در اجتماع است زیرا آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگ ساز جامعه و زیرساخت تربیت در جامعه است.

رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: وقتی افراد یاد بگیرند با توجه به اختلافاتی که دارند با یکدیگر تعامل و ارتباطات خوب برخورد کنند کمتر شاهد خشونت در جامعه هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار