حضور پرشور فرهنگیان ودانش آموزان آذربایجان غربی در آیین گرامیداشت 9دی

فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان غربی با حضور پرشور در آیین های گرامیداشت حماسه 9 دی در سراسر این استان، با ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۵۶۴۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور، آئین نکوداشت حماسه 9 دی در ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم و بویژه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در مصلای امام خمینی (ره ) برگزار شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: در 38 سال گذشته حوادث متعددی انقلاب اسلامی را تهدید کرده است اما با عنایت الهی و تدابیرامام راحل و مقام معظم رهبری مردم توانسته اند همه تهدیدهای دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در سال 88 یکی از عظیم ترین توطئه ها را به بهانه انتخابات در ایران اسلامی طراحی کرده بودند، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شعار ' نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران' اصل نظام و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بودند.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روز 9 دی یکی از تهدیدها و نقشه های طراحی شده بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی را با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرصت تبدیل کردند.

به گفته وی دشمن برای انتخابات سال 88 برنامه ریزی دقیق انجام داده بود و شب انتخابات یکی از خبرنگاران بیگانه مدعی شد که هم میرحسین موسوی و هم احمدی نژاد، خود را پیروز این انتخابات می دانند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بعد از هشت ماه صبر و پرداخت خسارت وقتی با توهین به مقدسات در عاشورای حسینی مواجه شدند، در روز 9 دی به خیابان ها آمدند و فتنه گران را در جای خود نشاندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار