نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

9دی تجلی عشق مردم به ولایت و رهبری بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نهم دیماه تجلی عشق مردم به ولایت و رهبری بود این حرکت عظیم که انقلابی دیگری را رقم زد سبب مایوس شدن دشمنان شد.

کد مطلب: ۵۶۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن گرامیداشت نهم دی، که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: نهم دیماه تجلی عشق مردم به ولایت و رهبری بود این حرکت عظیم که انقلابی دیگری را رقم زد سبب مایوس شدن دشمنان شد.

وی گفت: دشمنان تمام توان خویش را به کار گرفتند که ایران را به زانو درآورند و برای رسیدن به این هدف از ابزارهای مختلف فشار اقتصادی و تحریم استفاده کردند و زمانیکه تلاش های آنها بی نتیجه ماند با بهانه واهی تقلب، سعی در ایجاد تفرقه، نفاق و اختشاش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به نفوذ و همراهی دشمنان خارجی در فتنه ۸۸ با سران فتنه اشاره و تصریح کرد: زمانیکه فتنه گران شروع به اعتراض و آشوب کردند سیاستمداران غربی و رسانه های آنها به حمایت از فتنه گران پرداختند و سران فتنه می دانستند که برای اعتراض راهکارهای قانونی هم وجود دارد اما این راهکار قانونی طی نشد و به سمت این رفتند که توطئه شان را اجرا کنند.

وی گفت: گذشت زمان و اعترافات فتنه گران و غربی ها موید این نکته بود که دشمن این آشوب و اغتشاشات را از چندین سال قبل برنامه ریزی کرده بود که اصل نظام و رهبری را هدف قرار دهد و رسانه های خارجی از این فرصت استفاده کردند و تلاش کردند این وضعیت بحرانی تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار