واکاوی شرایط خروج اقتصاد کشور از رکود در برنامه «غیر محرمانه»

مستند مناظره «غیر محرمانه» نهم و دهم دی ماه با دعوت از کارشناسان متعدد به موضوع مهم شرایط اقتصادی حال حاضر کشور با تمرکز بر مبحث «رکود اقتصادی» پرداخته است.

کد مطلب: ۵۶۴۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، اصطلاح «رکود اقتصادی» نزدیک به یک دهه است که وارد دایره لغات مردم شده است. اکنون در این برنامه سعی شده تعریف دقیقی از رکود اقتصادی ارائه شود و بعد از آن در مورد این که آیا اقتصاد کشور از بحرانِ رکود خارج شده، خواهد شد و یا همچنان در آن قرار دارد، صحبت می شود.
مستند گزارش «غیر محرمانه» که پنجشنبه نهم دی ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود با توجه به موضوع برنامه به گفت و گو با اسدالله عسگراولادی؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین و فعال اقتصادی، غلامرضا مصباحی مقدم؛ نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و مدرس دانشگاه و محمدرضا دیانی یکی از تولید کنندگان کشور خواهد پرداخت.
همچنین در مناظره «غیر محرمانه» که جمعه دهم دی ماه ساعت 21 با حضور مدعوین و مهمانان اصلی به روی آنتن می رود، حسین عبده تبریزی؛ عضو شورای پول و اعتبار، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و ساسان شاه ویسی؛ پژوهشگر اقتصادی پیرامون موضوع برنامه به ارائه نظرات و دیدگاه های خود می پردازند.
در این قسمت از برنامه ابتدا تعریفی کوتاه از رکود اقتصادی عنوان شده سپس هر یک از طرفین مناظره پیرامون رشد اقتصادی و خروج کشور از رکود اقتصادی به بحث و تبادل نظر می پردازند.
«غیرمحرمانه» تا کنون موضوعات مختلفی را چون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، فرصت ها و تهدیدهای گردشگری در ایران، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در کشور، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن، ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی، آسیب شناسی نظام آموزشی کودکان استثنایی، اوقات فراغت، اجاره بهای مسکن، فرهنگ مدارا، بررسی اقتصاد بدون نفت، طرح تحول نظام سلامت، وضیعت تاکسیرانی کشور و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار داده است.
گفتنی است مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن شنبه ساعت 13:30 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار