استان بوشهر رتبه برتر ثبت نام درمدارس شاهد کشور را کسب کرد

معاون برنامه ریزی آموزشی و پرورشی اداره‌ کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: استان بوشهر به نحو شایسته ای توانسته است رتبه‌ی برتر ثبت نام در مدارس شاهد کشور را کسب نماید.

کد مطلب: ۵۶۱۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر،مجید امینیان دردومین نشست کارشناسان،مدیران و معاونان اجرایی مدارس شاهد استان در اردوگاه شهدای دانش آموز شهرستان گناوه افزود: مدارس شاهد وایثارگران، الگوی تکریم یادگاران شهدا،جانبازان و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس هستند و استان بوشهر به نحو شایسته ای توانسته است رتبه برتر ثبت نام در مدارس شاهد کشور را کسب نماید.

امینیان با اشاره به بعد معنوی و متعالی انسان در قرآن کریم اظهار داشت: انسان موجودی متعالی است و خداوند از طریق انواع ارتباطات معنوی همچون ارتباط انسان با خدا،ارتباط انسان با خویشتن،ارتباط انسان با طبیعت و غیره اصول مدیریت انسانی ، توجه به همنوع و توجه حقوق کائنات از خرد و کلان را به او می آموزد.

وی ادامه داد : آنچه در مدارس شاهد چشم نواز و قابل تامل است توجه به بعد پرورشی و تعالی روح معنوی دانش آموزان در کنارتوجه به بعد آموزشی است وبی شک مدیران مدارس شاهد با نظارت مدبرانه و عطوفت فردی نسبت به دانش آموزان این مهم را محقق می سازند.

معاون برنامه ریزی آموزشی و پرورشی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: افزایش قدرت طراحی و برنامه ریزی امور مدارس شاهد از طریق شناخت حساسیت ها و مشارکت شورای معلمان و شورای دانش آموزی مدرسه امکان پذیر است تا افق های بیکران موفقیت دانش آموزان شاهد را نمایان سازد.

شایان ذکر است در پایان این نشست کارشناسان،مدیران و معاونین اجرایی مدارس شاهد استان به بررسی دستورالعملها و بخشنامه های وزارتی مدارس شاهد و بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات و پیشنهادات و پرسش و پاسخ در مورد نکات مربوط به روند ثبت نام در سامانه جامع مدارس شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش پرداختند.

خبرنگار : زمزم عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار