برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی در شهرستان بدره

یک دوره کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور جمع کثیری از معلمان شهرستان بدره در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرروش این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۵۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارشخبرنگار پانا از استان ایلام، به مناسبت هفته پژوهش به همت پژوهش سرای جابربن حیان و کارشناسی تحقیقات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور جمع کثیری از معلمان این شهرستان در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی ایار از پژوهشگران برتر کشوری به عنوان مدرس دوره، به بیان نکات متعددی در مقوله چارچوب یک مقاله و تحقیق و لزوم رعایت آنها و تشریح الگوی مقالات پژوهشی (شامل عنوان، چکیده، مقدمه، مواد و روش ها، نتیجه گیری و منابع تحقیق) پرداخت.

مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش بدره در حاشیه این دوره گفت: این کارگاه آموزشی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و در اجرای یکی از اهداف کمیته پژوهش آموزش و پرورش شهرستان و به منظور ارتقاء آگاهی های پژوهشی و آشنایی فرهنگیان با شیوه های نگارش مقالات علمی ، پژوهشی در شهرستان بدره برگزار شد.

وی گفت: نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس شهرستان، برگزاری کلاس های آموزشی نانو تکنولوژی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی در مدارس، برگزاری نمایشگاه کتاب، تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی و دانش آموزی و انجام تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های این مدیریت در هفته پژوهش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار