برنامه ریزی جهت ساختن ساختمانی با نام « یزد، حسینیه ایران»

مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد گفت: با توجه به تجربه پنج ساله استان یزد در زمینه فعالیت در اربعین، ما هیات امنایی برای خرید زمین در کربلا تشکیل دادیم که این زمین با جلسه ای با حضور امام جمعه استان و شهرستان ها به صورت متمرکز با نام « یزد حسینیه ایران» تشکیل دادیم.

کد مطلب: ۵۵۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد به نقل از خبرگزاری شبستان ، محمدرضا بهشتی، مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد در نشست خبری 6 اذر با اشاره به راهپیمایی عظیم پیاده روی اربعین گفت: پنج سال است که موکب یزدی ها به زائرین اربعین خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: روزانه 90 هزار پرس غذا و 30 هزار نفر اسکان توسط استان تضمین شده بود که 90 درصد تدارکات از استان بود و سه ماه قبل از اربعین انجام شد که خوشبختانه چند محله در استان یزد نیز پذیرائی روزانه زوار در مرز و نجف و کربلا را تقبل کردند.

مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد خاطرنشان کرد: 80 راس گوسفند نذورات استان بود که 21 آبانماه پخت و توزیع غذا در کنسولگری جمهوری اسلامی شروع شد و از 45 هزار نفر تا ۱۱۰ هزار نفر تقسیم غذا انجام شد. بهشتی بیان کرد: روزانه 15 هزار غذا برای هیات ها در اربعین انجام شد که خوشبختانه با توجه به نامسائد بودن وضعیت بهداشتی ما با دستورهای پزشکی غذا را برای زائران پخت داشتیم.

وی ادامه داد: روزانه ۱۱۰ هزار غذا تا سه روز بعد از اربعین انجام شد که به صورت شبانه روزی این عمل انجام می شد و آشپزخانه به صورت 24 ساعته فعالیت داشت.

مسئول ستاد اربعین بازار و اصناف یزد بیان کرد: با توجه به تجربه پنج ساله استان یزد در زمینه فعالیت در اربعین، ما هیات امنایی برای خرید زمین در کربلا تشکیل دادیم که این زمین با جلسه ای با حضور امام جمعه استان و شهرستان ها به صورت متمرکز با نام « یزد حسینیه ایران» تشکیل دادیم.

بهشتی بیان کرد: روزانه 12 تا 15 هزار نفر اسکان موقت و دائم در اربعین با حضور پزشکان و ویزیت رایگان داشتیم که داروها نیز توسط پزشکان و داروخانه ها داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار