مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

برگزاری 30 نشست ویژه اولیا و دانش آموزان با محوریت نماز در مدارس قزوین

به مناسبت اجلاس سراسري و استاني نماز، 30 نشست تخصصی ویژه اولياء و دانش آموزان با موضوع نماز و تربيت ديني در مدارس استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۵۲۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اجلاس سراسری و استانی نماز گفت: با توجه به مصوبات جلسه مشترك آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز استان قزوين به مناسبت اجلاس سراسري و استاني نماز، 30 نشست تخصصی ویژه اولياء و دانش آموزان با موضوع نماز و تربيت ديني در مدارس استان برگزار می شود.

وی افزود: همچنين دوره آموزشي و توانمند سازي آموزگاران سوم ابتدايي مدارس دخترانه و مختلط استان با محور تكليف و احكام دانش آموزان مكلف برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: برنامه ريزي و اجراي نشست ها با اولياء به عهده انجمن اولياء و مربيان و نشست با دانش آموزان با اقامه نماز و دوره توانمند سازي آموزگاران با آموزش ابتدايي مي باشد.

قاسمی تصریح کرد: در این برنامه 2 نشست ویژه دانش آموزان صبح از ساعت 8:30 الی 10 و 10:30 الی 12 و 1 نشست ويژه اولياء در بعدازظهر از ساعت 15 الی 16:30 در همان آموزشگاه برگزار خواهد شد.

ایشان اضافه کرد: دوره توانمندسازی آموزگاران پایه سوم ابتدایی مدارس دخترانه و مختلط با موضوع تکلیف و احکام دینی در روز پنج شنبه 18 آذر ماه در مناطق برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار