بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس با برانکو روند خوبی داشته/ ایران نباید سوریه را دست کم بگیرد

مهاجم اسبق تیم ملی ایران معتقد است شاگردان کی روش مقابل سوریه کار آسانی نخواهند داشت

کد مطلب: ۵۵۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم گفت: از زمانی که برانکو به پرسپولیس آمده روند خوبی داشته و موفق بوده است. برای مثال در چند سال اخیر پرسپولیس از ناحیه دروازه ضعف داشت ولی امسال می بینیم که با جذب علیرضا بیرانوند در دروزاه و همچنین حضور محمد انصاری و سید جلال حسینی در دفاع این مشکل حل شده است. نظم و ساختار تیمی که برانکو به پرسپولیس داده پرسپولیس را به یکی از بهترین‌ تیم های لیگ تبدیل شود.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: برانکو تیم خوبی ساخته است اما فعلا زود است که پرسپولیس را بخواهیم قهرمان بدانیم اما صد در صد شاگردان برانکو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

مهاجم اسبق تیم ملی ایران درباره دیدار با سوریه در مقدماتی جام جهانی گفت: سوریه حریف سرسختی است و نباید دست کم گرفته شود. فوتبال چرک سوریه در کنار غیبت سردار آزمون و احسان حاج صفی کار ایران را دشوار خواهد کرد. اما اگر تیم بتواند هر دو بازی رفت و برگشت را در مقابل سوریه ببرد حتما صعود خواهد کرد.

این کارشناس فوتبال به تعطیلات مکرر لیگ برتر اینگونه واکنش نشان داد: تعطیلاتی که لیگ برتر دارد را می توان از دو جهت مثبت و منفی دید. وجه مثبت آن را می توان رسیدن مصدوم ها و ادامه بدنسازی تیم هایی دانست که بدنسازی کمی داشتند اما نکته منفی این است که تیمی تا به شرایط خوب برسد و با ورود به تعطیلات در پیشرفتش فاصله بیافتد.

ابوالقاسم پور در پایان درباره آینده خودش گفت: مدتی در راه آهن سرپرست بودم؛ در حال حاضر در شهرداری تهران مشغول به کار هستم. مدرک مربیگری A آسیا دارم اما کار در بخش‌های مدیریتی باشگاه‌ها را بیشتر دوست دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار