معاون بنیاد نخبگان استان تهران در نشست طرح ملی شهاب:

موفقیت دانش آموزان حاصل خلاقیت و نوآوری آنان است

نشست ستاد اجرایی برنامه ملی شهاب، با حضور معاون بنیاد نخبگان در استان تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اعضای شورای معاونین و رؤسای مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سالن شورای شمارۀ یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۵۴۹۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، سعدی افراسیابی، معاون بنیاد نخبگان استان تهران، در نشست ستاد اجرایی برنامه ملی طرح شهاب در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تقدیر از اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزۀ طرح شهاب در شهرستان های استان تهران صورت گرفته است، گفت: طرح های شهاب مهربانی، دوستی علمی و جشنوارۀ اختراعات از جملۀ مهم ترین طرح هایی است که شهرستان های استان تهران در آن ها خوش درخشیده است.

وی ضمن تأکید بر جایگاه رضایتمندی مخاطبان از اجرای طرح ملی شهاب، افزود: کسب موفقیت های گوناگون در طرح شهاب در شهرستان های استان تهران، میزان رضایت مندی بالایی در مخاطبان این طرح ایجاد کرده و موجب شد تا این طرح مورد توجه اساتید و شرکت کنندگان قرار گیرد.

معاون بنیاد نخبگان استان تهران با اشاره به این امر که در جشنوارۀ اختراعات بنیاد ملی نخبگان، غرفۀ شهرستان های استان تهران به عنوان غرفۀ برتر شناخته شد، اظهار داشت: موفقیت دانش آموزان شهرستان های استان تهران در جشنوارۀ اختراعات حاصل خلاقیت و نوآوری آنان است.

افراسیابی، برگزاری تورهای علمی و زیارتی و دوره های تکمیلی ریاضی، شیمی، فیزک و زیست شناسی در دوره های درسی را از مهمه ترین برنامه های پیش رو در سال تحصیلی جاری برشمرده و با اشاره به این امر که استان قم در روزهای پایانی آذرماه میزبان جشنوارۀ اختراعات دانش آموزان خواهد بود، اظهار امیدواری کرد: امید است شهرستان های استان تهران نیز در این دوره از جشنواره حضوری فعال و قدرتمند داشته باشند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار